CUMPĂRAREA DE BILETE SE POATE EFECTUA AICI.
Preţul biletului: 25 RON (Elevii, studenţii şi pensionarii beneficiază de 50% reducere)
O producţie a lui Modjgan Hashemian în cooperare cu Kultursprünge im Ballhaus Naunynstraße gemeinnützige GmbH. Prima producţie finanţată în cadrul proiectului individual de sponsorizare a landului Berlin.
Spectacol în limba engleză cu traducere în limbile germană şi română.
Coregrafia: Modjgan Hashemian Decorul şi costumele: Shira Wachsmann
Lumini: Asier SolanaMuzica: Oliver Doerell, Nuri Dehdashti, Nur Ben ShalomDramaturgia: Anke Sauerteig ▪ Producţia: Sylvia Erse KellerDans: Shiran Eliaserov, Kaveh Ghaemi, Michael Shapira, Maryam ZareeÎn ciuda imaginii oficiale care propagă ostilitatea dintre Iran şi Israel, iranienii şi israelienii caută să intre în contact prin reţelele de socializare. În grupurile intitulate "Israel loves Iran" şi "Iran loves Israel" îşi dezvăluie aparent naiv iubirea şi își împărtăşesc temerile. Ce ne tulbură la conflictul dintre cele două ţări? Ne mai auto-chestionăm cu privire la imaginea inamicului ostil, sugerată încă din copilărie? Ce ştiu eu de fapt despre ceilalţi, şi ce ştiu ei despre mine? În "I love I" perspectivele membrilor distribuției germano-iraniano-israeliene se întrepătrund. Surprinşi asupra propriilor prejudecăţi, ei împing clişeele la absurd, analizând totodată interesele politice din spatele conflictului. Ei se dovedesc a fi prizonieri într-o plasă, din care aparent nu există nicio scăpare.După piesele de dans "Move in patterns", "Don't move" şi "In motion" Modjgan Hashemian este preocupată în "I love I" de chestiuni care excedează problematicii propriei identităţi ca cetăţean german cu origini iraniene sau evenimentelor din Iran."O metaforă înţeleaptă și plină de umor pentru numeroasele discursuri politice fără sens!
Dansatorii se confruntă pe ei înşişi şi pe spectatori cu imagini ale așa-zisului inamic, cu stereotipuri şi analogii, care adesea sunt foarte adânc sedimentate şi pot fi depăşite doar foarte greu. Dansul constituie pentru Hashemian o formă de exprimare a unor sentimente precum frica şi durerea – cu toate acestea, în econimia spectacolelor sale se regăsesc în egală măsură expresia libertății și căutarea apropierii de celălalt."
(Anouk Meyer)